Skip to content
Infolinia Banku Spółdzielczego w Malborku działa pod nr tel.
55 270-32-06.
Zastrzeganie usług elektronicznych i kart płatniczych:
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej, posiadacz/użytkownik powinien niezwłocznie, telefonicznie zastrzec ten środek, podając swoje dane personalne.
Powyższego zastrzeżenia można dokonać całą dobę, przez siedem dni w tygodniu pod numerem telefonu (rozmowy są nagrywane):
1) w Banku Spółdzielczym w Malborku – tel. 55 270-32-06.
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty/użytkownik karty powinien niezwłocznie, telefonicznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.
Powyższego zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu pod numerem telefonu (rozmowy są nagrywane):
1) z kraju – tel. 22 515-31-50;
2) z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50.
System zastrzegania kart: zastrzegan.pl, tel. 828 828 828
Formularz reklamacyjny karty do pobrania w menu „Informacje inne – Reklamacje”
Pamiętaj!
-
Szybkie zastrzeżenie karty zapobiegnie szkodom, jakie może spowodować użycie jej przez osoby nieuprawnione.
-
Nigdy nie przechowuj karty razem z PIN-em. Nie zapisuj również
PIN-u na karcie, aby osoba niepowołana nie mogła z niej skorzystać.
-
Numer PIN możesz zmienić w dowolnym bankomacie.
-
Możesz ubezpieczyć się od nieuprawnionego użycia karty. W przypadku obciążenia rachunku Twojej karty przez osobę nieuprawnioną w ciągu 72 godzin przed zastrzeżeniem zyskujesz gwarancję pokrycia szkody do wysokości 150 EUR. Obciążenia rachunku karty w wysokości powyżej 150 EUR dokonane przed zastrzeżeniem karty pokrywa Bank (na mocy Ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych), który przejmuje również całą odpowiedzialność za transakcje dokonane po zastrzeżeniu karty.
-
W terminie siedmiu dni od telefonicznego zgłoszenia zastrzeżenia musisz udać się do Oddziału Banku w celu złożenia zastrzeżenia w formie pisemnej.
Strona internetowa Banku Spółdzielczego w Malborku używa plików cookies w celu identyfikacji użytkownika podczas trwającej sesji (identyfikator sesji). Są to tymczasowe pliki, które przechowywane są na urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania lub opuszczenia strony internetowej Banku. Używane są jedynie niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu.
Przeglądarki internetowe domyślnie akceptują pliki cookies. Jeśli nie godzą się Państwo na zapisywanie tych plików na swoim komputerze prosimy o włączenie opcji blokowania plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jednak przy takim ustawieniu pewne elementy strony internetowej mogą nie działać poprawnie.Zgoda